http://mxmedia.dk/wp-content/uploads/2014/10/forside_billede14.jpg

Position

Unikke læsere i alt ved 1 indrykning i hver

33%

Unge læsere under 30 år

52%

Kvindelige læsere

34%

Læsere blandt familie og karrierefolk

34%

Kilde: Gallup / Index Danmark 2+3 kvt 2014 De øvrige 5:Politiken, JP, Berlingske, BT og Ekstra Bladet

Om metroxpress

Metroxpress er et mediehus. Du kan møde os på print, online, på TV-togskærme og de sociale medier. Vores printmedie er Danmarks største dagblad med 1.130.000 unikke læsere om ugen.

Metroxpress har et unikt ejerskab på pendlernes opmærksomhed i de tidlige morgentimer. Vi møder dem med printmediet metroxpress, ved stationen, på mobilsitet mx.dk og på 2800 tog- og perronskærme på S-togslinjerne. Som annoncør giver metroxpress dig mulighed for taletid i et attraktivt og uforstyrret tidsrum på tre forskellige platforme, tilgængelig for pendlerne inden de når på arbejde. Vi kalder det et "metroxpress moment".

Man kaldte os et trafikmedie, men det var før mx.dk og før printmediet metroxpress blev distribueret mere end 3600 steder i Danmark. I dag finder du også metroxpress i supermarkedet, på skolen, på jobbet, på caféen, på gaden, online og hvor du end færdes.

Vores medier er skabt til folk på farten, det har vi ikke ændret ved, derfor skriver vi kort, præcist og giver dig et dagligt overblik på nyheder, underholdning og sport. Vi differentierer os som medie ved at være dialogdrevet. Vores læsere, brugere og følgere kommunikerer med os og indgår aktivt i dialogen med både billeder og debat. Vi laver journalistik i øjenhøjde. Til gengæld har vi en læserskare, der viser stort engagement. Det engagement kan du få del i. Vi er eksperter i opmærksomhed - også til dit budskab!


Kilde: Gallup/Index Danmark 1H2014

Nyhedsbrev

Hvis du vil være den første vi informerer og inviterer så meld dig til!


Medier

Som annoncør hos metroxpress kan du få dit budskab ud på fire forskellige medier.
Vi har præsenteret dem herunder med antal brugere og læsere. Vi elsker at lave cross-media løsninger og dem skræddersyer vi specielt til dig.

Thomas Bertelsen

 Managing Partner / Blackwood Seven

Offline får online til at virke bedre

Business case

Metroxpress var eksklusiv mediepartner på VW's kampagne for up! Limited Roskilde Festival Edition, der blev eksekveret i samarbejde med Roskilde Festival.

En konkurrence via de sociale medier var et bærende element. Konkurrencen blev kickstartet med stor opmærksomhed med omslag på metroxpress-avisen, hånduddelere og event på Hovedbanegården. Konkurrencen var levende, da der løbende var præmier på højkant og læserne kunne løbende se deres bidrag i metroxpress.

uptur case