http://mxmedia.dk/wp-content/uploads/2014/10/forside_billede14.jpg

Social

Blog

S-tog rekord og et ekstraordinært godt kampagne-tilbud

Aarhus

Brunchmøde i Århus – om Content marketing

København

Brunchmøde i KBH – om Nudging

Position

Unikke læsere i alt ved 1 indrykning i hver

32%

Unge læsere under 30 år

51%

Kvindelige læsere

32%

Læsere blandt familie og karrierefolk

34%

Kilde: Gallup / Index Danmark 1H 2014. De øvrige 5:Politiken, JP, Berlingske, BT og Ekstra Bladet

Om metroxpress

Metroxpress er et moderne mediehus. Du kan møde os på print, online, på TV-togskærme og de sociale medier. Vores printmedie er Danmarks største dagblad med 1.130.000 unikke læsere om ugen.

Metroxpress har et unikt ejerskab på pendlernes opmærksomhed i de tidlige morgentimer. Vi møder dem med printmediet metroxpress, ved stationen, på mobilsitet mx.dk og på 2800 tog- og perronskærme på S-togslinjerne. Som annoncør giver metroxpress dig mulighed for taletid i et attraktivt og uforstyrret tidsrum på tre forskellige platforme, tilgængelig for pendlerne inden de når på arbejde. Vi kalder det et "metroxpress moment".

Man kaldte os et trafikmedie, men det var før mx.dk og før printmediet metroxpress blev distribueret mere end 3200 steder i Danmark. I dag finder du også metroxpress i supermarkedet, på skolen, på caféen, på gaden, online og hvor du end færdes.

Vores medier er skabt til folk på farten, det har vi ikke ændret ved, derfor skriver vi kort, præcist og giver dig et dagligt overblik på nyheder, underholdning og sport. Vi differentierer os som medie ved at være dialogdrevet. Vores læsere, brugere og følgere kommunikerer med os og indgår aktivt i dialogen med både billeder og debat. Vi laver journalistik i øjenhøjde. Til gengæld har vi en læserskare, der viser stort engagement. Det engagement kan du få del i. Vi er eksperter i opmærksomhed - også til dit budskab!


Kilde: Gallup/Index Danmark 1H2014

Nyhedsbrev

Hvis du vil være den første vi informerer og inviterer så meld dig til!


Business case

Metroxpress var eksklusiv mediepartner på VW's kampagne for up! Limited Roskilde Festival Edition, der blev eksekveret i samarbejde med Roskilde Festival.

En konkurrence via de sociale medier var et bærende element. Konkurrencen blev kickstartet med stor opmærksomhed med omslag på metroxpress-avisen, hånduddelere og event på Hovedbanegården. Konkurrencen var levende, da der løbende var præmier på højkant og læserne kunne løbende se deres bidrag i metroxpress.

uptur case

Thomas Larsen

 Pressechef / HONDA Danmark

Udover solgte biler har HONDA fået god PR på denne event. Målet var at øge fokus omkring HONDAs tilbagevenden til Formel 1 i 2015. Vi har mærket en stigende interesse fra pressen, siden vi afholdt eventen.

Medier

Som annoncør hos metroxpress kan du få dit budskab ud på fire forskellige medier.
Vi har præsenteret dem herunder med antal brugere og læsere. Vi elsker at lave cross-media løsninger og dem skræddersyer vi specielt til dig.